√...عآشقآنهِ هآی مَن بَرآی پِسَرَم...√

اولین قاصدک عشق

1394/8/21 22:40
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مسافرعزیزترازجان من.فرشته کوچکم 34وسه روزه ک من و بابایی داریم انتظار میکشیم گلکم 8ماهه که توی شکمم هستی و با لگدای کوچولوت داری ابراز وجود میکنی نازنینم دیگه به وجودت عادت کردم وقتی لگدمیزنی یه حس شیرینی بهم دست میده احساس لذت میکنم کوچولوی من... 8ماهه ک داریم برای اومدنت لحظه شماری میکنیم عشقم. پسرزیبای من... من و پدرت همه چیزو برای استقبال از ثمره ی عشقمون آماده کردیم و فقط منتظریم تاشما قدم رنجه بفرمایید... وای که چه شود؟؟؟روزی ک توبیای و زندگی مارو غرق نور و شادی بکنی و خوشبختی من و پدرت تکمیل بشه... عشقم ماعاشقانه وصبورانه منتظرت خواهیم بود تا توبیای وعاشقانه های 2نفره من و پدرت رو درخودت خلاصه کنی... فقط 43روز دیگه باید انتظاربکشیم... شایدم کمتر... 

نینی کوچولو

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان زهرا
1 آذر 94 10:46
سلام من به تازگی مادر شدم و هنوز یه ماهمه دلم می خواد با شما در ارتباط باشم اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم اطلاع بدید خانمی ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ البته عزیزم حتما خیلیم خوشحال میشم گلم
قندعسل
8 آذر 94 0:17
سلام دوست عزیز برای اولین بار با اولین برند ایرانی تولیدکننده ملزومات اتاق کودک قند عسل(فرش،لوستر،استیکربرجسته چوبی و...) در خدمت هستیم خوشحال میشم از پیج ما در اینستا دیدن فرمایید@GHANDEASALL یا برای دریافت ازاطلاعات بیشتر با شماره 09167103504 تماس بگیرید در خدمتنان هستم
مامان زهرا
9 آذر 94 8:16
ممنونم که بهم سر زدید خانومی لینکتون کردم انشالله بزودی گل پسرتو بغل کنی
mum
18 آذر 94 18:53
سلام وبلاگ قشنگیه امیدوارم به وبلاگ من هم سربزنیدواگرپسندیدیدهوادارم شوید ممنون سلام ممنون عزیزم حتما
مامان شهداد
27 آذر 94 23:28
انشاا... به سلامتی فارغ شی گلم. خاطره زایمانت رو حتما برامون بنویس