√...عآشقآنهِ هآی مَن بَرآی پِسَرَم...√

دُوُمین قآصِدَکِ عِشْقْ

1394/9/7 18:52
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من 😆عزیزدلم امروز 7آذرماه 94هس و توتقریبا سی و هفت هفته و4روزه هستی عشقم خیلی کم مونده تادوران جنینیت تموم بشه فرشته کوچولوی من... میدونم دیگه انتظار کشیدن برای توهم مثل من خیلی سخت شده یکی یدونه... ازطرز لگدزدنات که هرروز بیشتر و بیشتر میشه متوجه میشم 😊الهی فدات بشه مامانی 😍ولی گل خوشگلم توی این 9من بدجوری ب وجودت عادت کردم به لگدزدنات به آروم بودنات به بزرگ شدن شکمم حتی به ترکای شکمم. ترک های شکمم روهم دوس دارم و هرروز با بابایی میشینیم نگاشون میکنیم گل من 😆آخه اولین یادگارهای ثمره عشقمون هستن... دکتربهم گفته از25آذر برای زایمان آماده باشم. ولی من ازالانشم آمادم آخه میترسم پسرکوچولوی شیطونم صبرش تموم بشه و یکم زودتربیاد... هرچند که دیگه خطر رفع شده و اگه الان بخوای بیای همه چیزت تکامل پیداکرده عزیزدلم خداروشکر 🙏امیرعباس قشنگم پسرنازم خیلی برای زایمان استرس دارم آخه من زایمان طبیعی رو انتخاب کردم برای همین خیلی از درد زایمان میترسم... 😭 کوچولوی نازم دعاکن زایمان راحتی داشته باشم تاسفر توام راحت باشه و زیاد سختی نکشی عسلم. ما مشتاقانه و بی صبرانه منتظرت هستیم عزیزدلم 😘واااای خوشگلم خیلی مشتاقم تاببینم قیافت چه شکلیه وشبیه کی هستی؟الهی قربونت برم من کوچولوووووو 💖😍😍😘

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)